" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
What A Noisy Class = P
written by lauryn at Friday 4 May 2012| 0 Comments |

Hello n' Annyeong =)
Hari ini aku nak post pasal kelas aku 2 Excellent 2 . . .
Semalam hari paling 'bermakna' buat aku //hahaha
tak ada lah.... semalam budak 2 ex 2 kena marah dengan cikgu HEM sebab kelas bising lepas tuhh sampah tak dibuang . . . padahal sampah tuhh tak sampai separuh pun
cikgu tuhh ceramah and then dia tanya soalan dekat aku..

"awak orang apa?"

aku pun jawab . . .
"orang Sarawak.."

"awak bukan ke orang Malaysia?"

arrrr, malunya asyik-asyik aku yang terkena...
lepas tuhh, cikgu suruh kemas and cikgu nak datang ke kelas lepas balik...
bukan main semangat lagi diaorang kemas kelas.. sapu lantai , lap tingkap yang dah 'bertahun-tahun' tak di lapnya ^.^
okayy, finish sudah gotong-royong kelas, semua menunggu cikgu datang berminit-minit...

"mane cikgu nie? kate nak datang, tak datang-datang pun"
"aku nak balik nie...."

tup, tup, leader kelas aku datang,
"oit, balik balik, cikgu tak datang"

"lak cikgu nie buat penat jer"

aku pun aper lagi balik arr...

time balik pulak di tangga, aku kena hempap by Faka . .
bengong, sakit larr.. sakit tangan kanan aku nie....

kyaa ini jer yang aku nak post....
see you all again soon =)