" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Cappucino & Latte - Episode 5
written by lauryn at Friday 23 March 2012| 0 Comments |

Annyeong...
macam mana okay tak title fanfantic aku???
hahaha.....biase biase jer =D
Hari nak sambung fanfantic untuk Episode 5//ppuing ppuing hahaha | LOL

macam biase ini ending Episode 4

Kalau time rehat ramai yang tak kacau Sulli sebab kalau cakap dengan dia pun tak guna kerana dia tengah dengar lagu ....
Seung Hyun : Heyy,,Sulli...
Sulli : .......
Seung Hyun terus cabut headphone Sulli.. Sulli ape lagi mengamuk terus = ='
Sulli : ape ini!!! kacau je lah...tteonada!!
Seung Hyun : nampak tak Jieun???
Sulli : Jieun?? ohh dia dekat....(berfikir) dekat atas bangunan sekolah...
Seung Hyun : tak kan lah kat situ lagi.....(berlari sepantas nya mungkin)


Episode 5 - Mian Haeyo


http://www.emocutez.com...Di Atas Bangunan...



Seung Hyun : Jieun!! (sambil tercari-cari dimanakah Jieun lalu terjumpa Jieun sedang duduk sambil melihat bandar Seoul)

Jieun : ada apa kau cari aku sampai sini???

Seung Hyun : aku nak mintak maaf pasal semalam.... aku tak akan mintak couple tapi kite still friend kan???

Jieun : still friend,, yup!! still friend... okay lah,,saya nak pergi balik kelas semula... annyeong

http://www.emocutez.com...Di Kelas...
MyungSoo sedang mengelamun pasal Jieun semalam... lalu JinYoung datang menepuk belakang MyungSoo dengan buku komik nya telah membawa MyungSoo kembali ke alam nyata ..

JinYoung : weii,,, kau tengah buat ape ha??? termenung jer dari tadi... engkau ada problom ker??? ke tengah pikir pasal girlfriend kau nie.. setahu aku,, engkau tak ade girlfriend kan (sambung balik bace buku komik kegemaran nya)

MyungSoo : haa??? yelah kau... tak de lah... aku tengah pikir pasal... ahhh,, dahlah aku nak bace buku.... jangan ganggu aku (nak cover yang dia tengah mengelamun pasal Jieun)

Then,, Jieun masuk kelas dengan hati happy plus sedih... Sulli tegur dengan sikap happening dia tuhh.... MyungSoo pulak tengok muka Jieun lalu hati dia jadi sedih...

Sulli : Jieun,, Jieun! (muka happy) kau kenape nie,,,sedih jer aku tengok cerite lah sikit dengan aku...

Jieun : Tak ade lah,,aku okay jer (duduk di atas kerusi)

Sulli : ehh,, sebelum aku terlupe.. nnti kau tunggu aku boleh x??? aku de kelas piano x lama kejap jer,,, okay???

Jieun : araso araso,,, lagi pun aku malas lah nak balik rumah cepat-cepat..

http://www.emocutez.com...Myung & Jin pulak....

JinYoung : weii MyungSoo,,, boleh tolong x???

MyungSoo : boleh,,,tolong aper???

Jieun : kau tunggu aku lepas balik nie... aku de kelas guitar.... dapat lah aku jumpa Sulli nnti (bisik hati nya)

MyungSoo : araso!! 

http://www.emocutez.com...Di Pondok Kecil...

MyungSoo sekarang tengah menunggu JinYoung... rase boring mula menyelubungi diri MyungSoo...tiba-tiba Jieun datang sambil membaca buku...MyungSoo buat 'don't not' jer


Jieun : Hai MyungSoo !!!

MyungSoo : (terkejut) ohh,, annyeong (senyum)

Jieun : awak buat ape kat sini???

MyungSoo : ahh,, tengah tunggu kawan,,JinYoung... awak pulak???

Jieun : sama lah dengan awak... kawan saya,,Sulli ade kelas piano....

MyungSoo : JinYoung pun ade kelas,,, die ade kelas gitar...


http://www.emocutez.com... Di Kelas Piano & Gitar...


Semua student piano dengan gitar berkumpul bersama-sama... Cikgu piano dan cikgu gitar iaitu,, Cikgu Min dan Cikgu Tae mengumumkan bahawa student piano dan gitar akan bergabung buat sementara untuk memilih 2 pasangan untuk bertanding di Daegu Art Entertainment...

Cikgu Tae : okay,,, pertandingan yang kita tunggu selama ini akan diadakan di Daegu Art Entertainment... Cikgu Min akan memberitahu syarat-syarat untuk menyertai pertandingan tersebut...

Syarat-syarat Pertandingan Piano & Gitar
  • 1. Mestilah bawah umur 20 tahun
  • 2.Peserta mestilah berpasangan (lelaki dan perempuan)
  • 3.Alat musik (gitar) tidak disediakan
  • 4.Tema adalah bebas
  • 5.Lagu dan pakaian hendaklah bersesuaian dengan tema yang diingini            
Sebaik jer JinYoung dengar syarat-syarat terus dia nak pilih Sulli jadi partner... Sulli main piano JinYoung main gitar....sweettt...

Cikgu Tae : okay korang dah dengar syarat itu,,,sekarang pergi cari partner masing-masing dlm masa 2 hari....saya tak nak lama-lama nnti tak sempat untuk memilih partner siapa yang layak untuk ke pertandingan ini...

Cikgu Min : okay kami pergi dulu... fikir lah masak-masak untuk memilih partner....fighting!!!annyeong...(bowing)

Semua murid : Fighting!!! (bowing)

Sulli : (dalam hati) siapa yang berpasangan dengan aku ini???

JinYoung : Sulli,,Sulli,,Sulli (menyebut nama Sulli sepanjang jalan nak ke pondok kecil)

http://www.emocutez.com... Di Pondok Kecil...

Selapas 15 minit dengan hati yang sabar menunggu kawan-kawan diaorang akhirnya sudah pulang....masing-masing pergi mendapatkan kawan -kawan nya...

Jieun : heii,,Sulli kenapa muka awak macam ade masalah je??? cerita lah dekat saya...

Sulli : tak ada lah,,,saya kena cari partner untuk pertandingan piano dan gitar nanti tapi saya tak tahu nak pilih siapa....siapa lah nak saya jadi partner diaorang...saya ini tak pandai main piano sangat...selalu gagal dalam ujian piano...

Jieun : heii,,jangan lah sedih macam itu...kalau awak fikir lah positive sikit okay...nanti mesti ada orang nak awak jadi partner diaorang....percaya lah... untuk memceriakan awak balik,,,saya belanja awak makan ice-cream...

.......................



Balik jer dari kelas gitar,,JinYoung asyik tersenyum jer...MyungSoo pun dah pening dengan sikap JinYoung yang pelik ituu...

MyungSoo : weii,,JinYoung asal kau asyik senyum jer??? kau fikir ape ha???tak nak kongsi dengan aku...

JinYoung : tak ade lah,,aku ini tengah cari partner,,kenapa??

MyungSoo : Partner??!! aku ingatkan kau nak jadi single jer....tak pernah pun aku tengok kau dengan girlfriend kau...

JinYoung : kau ini merepek je... aku nie tengah cari partner untuk pertandingan piano dan gitar nanti...dah lama aku tunggu saat-saat ini kau tahu...

MyungSoo : apa-ape jer lah,,,janji kau bahagia...hahaha....sebelum aku lupa,,siapa yang kau nak jadikan partner kau???

JinYoung : adalah...okay lah saya nak balik rumah dulu....bye!! annyeong....

MyungSoo : annyeong...

http://www.emocutez.comTO BE CONTINUED