" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
HAPPY TEACHER'S DAY =)
written by lauryn at Wednesday 16 May 2012| 0 Comments |

Annyeong guys....

hari ini memang gempak arrr sekolah aku.... walaupun panas terik ^^! aku dengan kerkawan di kantin belakang sekali senang boleh sandar - menyandar dekat tiang uhh ^^ banyak persembahan yang berlaku... ada satu persembahan uhh telah memalukan kelas aku dulu form 1... budak - budak perempuan acting tak bagus =( mian bagi sesiapa yang terluka aku bukan nya mengritik ... dahlah tak nak cerita pasal tuhh lagi, buat pening kepala jerr.
anyway sambutan hari guru tahun ini lebih meriah berbanding dengan tahun lepas =). tahun lepas bersukan jerr, but tahun ini diaorang ada buat anugerah-anugerah... sebelum aku terlupa backmusic anugerah uhh lagu Bigbang-Blue//hhooo mengelepar aku kat situ... segelintir kerkawan aku nyanyi lagu uhh termasuk aku =P, maklumlah peminat Bigbang nak buat macam mana ^^

ini senarai anugerah-anugerah..

Anugerah Guru Paling Sporting
Anugerah Guru Paling Bergaya
Anugerah Guru Paling Tegas
Anugerah Guru Paling Popular
 habis jerr anugerah uhh, aku pergi padang tengok perlawanan bola Guru vs Form 6.. bestt =), time uhh perlawanan bola jaring pun ada. tak tahu mana satu nak tengok .... bola,,, form 6 yang menang... bola jaring pulak, entahlah tak tengok sampai habis..

okay lah nak out.... nak makan =)
kbyee =D
wish luck exam nanti....