" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
I Had A Crush With Eli !
written by lauryn at Saturday 14 July 2012| 0 Comments |


Annyeong and Hello to my stalker (s) and chingu (s) . . .
Aigoo , cute nyer Eli . Itulah first tanggapan aku terhadap Eli . Eli or Kim Kyoung Jae , salah seorang member dari U-Kiss . U-Kiss means " Ubiquitous Korean International Idol Super Star . Hehehe , masuk tahun nie Eli umur 21 tahun . Aku ? 14 tahun . Jauhnya beza (pakai calculator kalau nak tahu) . Persamaan aku dengan Eli cuma jenis darah jer . Darah aku and Eli ' O ' . Darah yang baik , kawan aku cakap . (kembang sudah) . 

I Had A Crush With Eli , sedap tak tittle nie . Ape ape jer lah . Eli dalam rancangan Star Kithen With U-Kiss memang cool giler . Dahlah ad AJ (my ex-crush =P) . Say goodbye to AJ , Say hello to Eli . Dulu aku memang minat giler AJ , tapi sekarang aku minat kawan dia pulak . Hihihi . 


neomu gwiyeobda . . Jelly nyer . Sweet . .  Elvin Couple . 
Yaa , Kevin and Eli memang ada hubungan sahabat yang kuat kan . Jelly sangat dengan diaorang . Nak jugak capture photo dengan Eli . Nak masuk kan dalam wishlist lah . (macam lah boleh dapat) . Hey korang , Eli memang awesome kan kalau rambut dia warna perang hitam . Wah , totally cool . Anyway , aku tetap curious , Eli suka lady yang macam mana erk . Thanks to Mr.Google dapat jugak aku selongkar cari fasal nie . 

“I like tall women with nice personalities. It’s inevitable for physical appearance to be included in describing my ideal woman, but first and foremost, I’d like for her to have an outgoing personality.” Eli said .   Credit to Mr.Allkpop . 


Aku nie tak lah tinggi sangat . Rendah pun tak . So , ketinggian aku in middle jer . 'Nice personalities' ? Ermm , ada kot . Hahaha . . . Ini jer lah yang aku nak post . Annyeong and bye stalker (s) and chingu (s) . 

E X T R A ;

Message to Eli . 
Hello Eli . I'm Lauren and I'm your new fan . Anyway Eli , I have a lot to ask you but . . . whateverlah .  Hihihi . Anyway , I hope U-Kiss can be successful in future . Annyeong .