" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Segmen: Jom Kenali KPOP Bloggers
written by lauryn at Saturday 7 July 2012| 2 Comments |


Annyeong and Hello stalker (s) plus chingu (s) . . .
Hari aku join Segmen: Jom Kenali KPOP Bloggers . Aku memang suka masuk segmen yang dianjurkan oleh unnie Tieqa . Hari jugk secara rasminya , aku online mengunakan first komputer baru aku . Komputer nie dihadiahkan oleh appa aku =) . Anyway , back to the post .

The Question (s) . 
1. Group KPOP pertama yang korang minat . 
- Super Junior . 

2. Lagu KPOP kegemaran korang . State 2 reasons kenapa korang suka lagu tu .
- Bittersweet - Super Junior
- When Love Stops - U-Kiss

Why ?
- Lagu nie memang terbaru dari Super Junior . First time bukak Mr.Youtube and then selongkar kejap terjumpa lagu nie. Lagu ini slow jer and sedap didengar .
- Lagu When Love Stops nie Leena yang recommend kan . First dengar tajuk lagu nie , aku macam tak suka . Sekali lagi aku pergi selongkar Mr.Youtube . Dengar jer lagu nie terus aku jadi kan ' main song ' dalam blog aku .

3. Siapakah ultimate bias korang . Seorang sahaja . Tak boleh lebih .
- Sudah semestinya Kim Hyun Joong .

4. Group KPOP mana yang menjadi top3 pilihan korang sekarang .
- Super Junior
- U-Kiss
- JJ Project

5. K-Drama & Variety show kegemaran korang ?
K-Drama - Boys Over Flower , Heartsrings , Bridal Mask , My Husband Got A Family .
Variety Show - Semua . . . .

6. Blog fanfiction manakah yang menjadi kegemaran korang . State 2 reasons .
- Aku nie tak layan fanfiction nie . Sekadar untuk melihat cover fanfiction diaorang jer .

Why ?
- Sebabnya , aku cepat jelly kalau aku baca fanfiction yang ada bias aku . Boy + Girl = lagilah aku cepat cemburu . Boy + Boy = memang tak dilayan lah . Jangan marah kepada sesiapa yang buat fanfiction genre macam nie . But , aku akan datang , aku akan baca fanfiction korang .
- Second reasons . Still same , so tak payah aku ulang ye =) .

7. Adakah bias korang antara yang paling smart & sexy ? Tunjukkan gambar tersebut .
- Korang semua kan tahu yang Kim Hyun Joong sudah pun memilliki six packs . Memang sexy lah kan . But , bab yang paling smart tuh . . .  aku akan cari gambarnya . Credit to Mr. Weheartit .





See . . . Memang payah nak cari gambar yang okay. So aku cari yang cool - cool jer . It's okay kan . 

8. Jika korang seorang Kpoppers , upload photo / koleksi kpop yang korang ada .
- Sorry lah . Ini saje yang aku ada . Epop and poster ada , just aku malas nak upload . Handphone B2st and Earphone 2PM . Kalau nasib aku baik , aku akan beli lagi barangan kpop . Beg Super Junior menjadi keutamaan =) .



Simple jer kan =D

Tagged . 


Blogger atiqahjaidin said...

thanks for join!! :)
yg part ff tu unnie sokong. Tak suka ff boy + boy..erkk :/

 
Blogger Lauren Kim said...

hihihi . memang tak suka ff boy +boy tuh . anyway , welcome unnie .

 

Post a Comment