" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
New 2 EX2
written by lauryn at Friday 6 April 2012| 0 Comments |

Annyeong...
hari ini aku nak cakap pasal kelas aku 2 EXCELLENT 2 a.k.a 2EX2
kelas aku dah ubah tempat duduk... tempat duduk aku kali ini dekat bawah kipas dengan Khai Nisa
aku duduk di bahagian tengah nombor 3... kalau ikut koordinat geografi aku yang 0203 =D
budak-budak lelaki duduk paling depan sekali.... cikgu susun result tempat 1, 2, 3, 4, 5 bertaburan jadi dapat diaorang mengajar budak-budak yang lain atau lemah... korang (2ex2) jangan kecik hati lah pulak....
ada jugak lah kawan aku seorang ini complain dekat aku >< yang dia dengan seorang ini (budak kelas aku jugak) tak boleh berpisah...

okaylah aku tak nak post panjang-panjang,,, aku ada tugas yang aku nak buat....
tatata.....
Annyeong!!! =D