" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Boring Day - Friday Day
written by lauryn at Friday 18 May 2012| 0 Comments |



what's up guys? annyeong =)
today aku tak ada benda nak kongsi dengan korang =( aku post psal benda nie jer lah..... sifat boring aku datang dua hari selepas Hari Guru disambut ... lepas exam pulak tuhh.... tesion exam hari khamis lepas belum pulih lagi, boring pulak datang menyelubungi jiwa dan raga aku

//fuhh hebat tak ayat aku nie. jiwang siott =P
 aku bawak buku mengikut jadual memang beratlah and aku dapat tahu yang hari jumaat uhh tak belajar.... geram nyer,, member-member kelas sebelah semua bawak test pad dengan pencil case jer.... aku? sabar jer lah.disebabkan tak belajar,, aku pun berborak dengan member belakang aku Capital U... lady okay not guy =)  kitaorang berbual pasal semua benda, cakap pasal tandatanganlah, cara nak baiki tulislah, banyak lagilah.... okay nak out lah, penat nak menaip untuk korang =)
kbyee...annyeong =)