" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Nature Came , Ability Over It
written by lauryn at Wednesday 25 July 2012| 0 Comments |



Hihihi . Baca tajuk entry tu . Sorry . Bad English . Oh My English !

Annyeong chingu(s) . Amacam okay tak baju aku yang'terbaru' nie . Penat tau aku mencari . Ini dah kali ke -  berapa entah aku nak mencari baju yang bagus and lovely untuk my dear blog ini . Baju ini tak ada tema , just random jer . Minggu ini aku tengah layan Heartsrings . I know yang Heartsrings tu yang lama punya . But , ramai chingu aku kata yang Heartsrings tu best drama nya . So aku pun layan lah .


Anyway , back to tale . Nature Came , Ability Over It . Maksudnya , Nature is refers to Dance meanwhile Ability is refers to Sing . Sekarang ini , aku minat dalam dance plus sing . Ada satu hari tu , aku terpikir nak masuk ujibakat JYP . Macam lah dapat kan . Sekarang ini banyak insan yang mempunyai bakat mungkin bakat tu lebih daripada apa yang aku ada . Aku ini bukan nya apa . Cuma aku rasa macam lemah semangat jer kalau aku jumpa dengan insan yang lebih 'power' dari aku .


Act , time perhimpunan Isnin lepas , aku dengan chingu ada cakap fasal ini . Aku pun tulis lah option syarikat yang aku nak masuk . SM , JYP , WOOLIM , CUBE , YG . Aku tak target nak masuk SM coz SM lebih penting kan fizikal . Aku teringin sangat nak masuk JYP Entertainment .Kalau aku dapat masuk syarikat JYP ini , confirm gempak giler . Hihihi .  So aku masuk kan dalam wishlist aku . Aku ini pemalu orangnya . Aku nyanyi and dance bila aku ada mood jer . Kalau aku tengah stress or tengah panas kat seseorang , aku akan dengar lagu . Ada kebaikan nya kalau dengar lagu Korea . Boleh memperbetulkan bahasa Korea aku . Act, aku cuma hafal ehh bukan nya hafal macam fanfic sangat . Hafal secara naturally , means kalau suka kat lagu tu, kita akan hafal secara sendirinya . Lebih kurng macam tu lah .


Wah , Jelly yer . Tapi tak per Hoya menari aku suka . Hihihi . 

Aku tak jamin yang aku akan masuk JYP Entertainment sebab syarikat tu besar . I mean ramai yang nak masuk syarikat tu . Termasuk lah SM and YG Entertainment . Suara dengan tarian aku tak lah sebaik korang and insan insan yang lain . Lebih berbakat daripada aku . Aku cuma nak bercita - cita nak menjadi orang pertama di Malaysia perform kat Korea . Aku tak kesah mana - mana pun boleh . Aku nak orang kenal suara aku . Itu jer .

Anyway , sorryy sebab aku banyak membebel kat korang . Ini jer yang aku nak kongsi dengan korang . Act , aku tak simpan pun harapan tinggi sangat untuk wish ini . By the way , annyeong chingu (s) . See you later .