" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
K , aku malas . Cuti sehari .
written by lauryn at Friday 3 August 2012| 0 Comments |




Annyeong chingu (s) . Hari ini aku post pendek jer . Mianhe . Huhh . Act , korang perasan tak yang bulan nie hujan banyak turun . Kejap panas , kejap hujan . Fening di buatnya . Kalau panas , panas sangat and then kalau hujan , hujan selebat - lebatnya . Thanks to God jugak lah . Sejuk jer kalau tidur .

Arghh , batuk pulak serang . Sampai sekarang tak sihat - sihat lagi . Ubat dah minum . Tapi , aku nie yang degil tahap gaban . #bak kata pepatah Leena . Hihihi . Serius giler . Aku nie memang degil . Aku tak makan ubat yang membuatkan lidah aku rasa pedas . Macam ubat Woods . Memang aku tak akan makan .

Hari Khamis ( semalam ) aku tak datang sekolah . Memang boring lah aku cakap . Kalau bukak computer , internet tak ade . Daddy aku bawak pergi kerja . Lagu jer yang aku layan . Besok nya , aku pergi sekolah . Naik kenderaan tentera lah . Daddy kerje as soldier . Then , chingu lama aku tegur . Dia cakap semalam diaorang ada subjek agama . Semua orang hantar buku except seorang budak nie . Diaorang tak tahu siapa orang tuh . Cikgu Capital U cakap 'siapa yang tak datang tuh lah yang tak hantar' . Semua chingu (s0 aku dalam kelas ,' Lauryn , cikgu' . Nak tergelak aku dengar . Aku memang lah tak hantar buku agama coz aku bukan muslim . 

Habis chapter nie . Malas lah nak menaip panjang - panjang . OKaylah . Sampai kita bertemu besok . Annyeong ^^ . 


Labels: ,