" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
I ' M B A C K . . . ( Chapter 2 )
written by lauryn at Saturday 2 June 2012| 0 Comments |

D.O + CHENHYUN means D.O + CHEN + BAEKHYUN...
They have become my second theme =)

Annyeong and Hello guys again...

Malam uhh tidur memang nyenyak giler... Tilam ada, selimut ada, bantal pun ada // aku jer yang bawak bantal spongebob squarepants =P maklumlah fan nak buat macam mana =) \\  aku tidur sebelah Kak Ain dan member aku Ain Nabilah... Bngun jer dari tidur memang sejuk giler rasa mamcam nak mandi ke tak nak mandi.... tapi aku tetap mandi nanti bucuk ! ! =P aku tak mandi shower,, dah ade orang kebas //ciss.. nak juga mandi pakai shower\\ time dah mandi uhh, ramai sangat yang pinjam gayung, finally gayung nya hilang ! //nampak sangat aku ini tak berdikari lagi, barang sendiri pun tak reti nak jaga puihhhh\\ tapi aku pasrah jer... selepas itu, kitaorang packing barangan balik ke peringkat negeri pulak// fuhh memang penat lah sampai tak terkata\\ packing barangan yang diperlukan jer sebab kitaorang pakai beg askar yang besar uhh... Kalau korang nampak or ternampak askar berjoging bawak beg besar, hahh itulah beg nyer... memang beratlah... sekarang ini aku tahu macam mana perasaan ayah aku menbawa beg sebegitu besarnya untuk bekerja //mianhae appa =( \\ Petang Sabtu uhh, kitarang kena training untuk pertandingan yang kitaorang masuk secara berkumpulan...

Pandu Arah =)
Melepasi Halangan =)
Kawad Kaki =)
Menembak =)

aku masuk acara menembak // time menembak uhh, aku main tembak jer sasaran uh...\\ Senjata dia pehhh, tak payah nak kata lah, memang berat gilos giler =P... Nak kena buat cara duduk, melulut, meniarap dengan berdiri.. Aku paling tak suka time meniarap dengan melulut,, aku memang tak selesa dengan cara uhh... Kitaorang bertolak hari Isnin pagi... kat sini Kapten It pesan supaya jaga diri masing masing, jaga nama baik 8 SKN RAJD adn banyak lagi lah...


C H A P T E R 1

Saper, saper yang tertinggal Chapter 1 ... Korang bolehlah tekan link kat atas uhh... =)
okay.. korang tunggu Chapter 3 okay... Akan kembali selepas ini =) ....