" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
He's Coming ! !
written by lauryn at Saturday 23 June 2012| 0 Comments |

 

What's up you guys . . 

Hello and Annyeong to all my stalker (s) .
Dah lama aku tak update blog ini kan . Maklumlah , minggu aku susah nak online . Sabtu dengan Ahad jer lah hari yang aku boleh online . Today punya post fasal Invincible Youth 2 . Korang mesti dah tahu kan yang Myungsoo ( my hubby =P , arrghhh ) nak datang . Gempak sihh . Nak jer aku tengok tv tuhh sedekat dekat yang boleh . Tapi , mak aku ade kat sebelah . Actually , mak aku pon layan Invincible Youth 2 . Aku yang recommend kan .

  

Anyway , ' I got shock' sebab aku ingatkan Myungsoo seorang jer . Rupanya ade lagi secret guy guest . My little prince datang jugak . Lee Hyunwoo . First time tau dia masuk variety show . Taniah taniah . Aku ? Tak kan punyer . Back to our entry . Selain daripada Myungsoo and Hyunwoo , ada lagi yang datang . G6 turn to B6 . Nice .

Andy ( Shinwa )
Baek Sung Hyun 
Kang Kyun Sung
Park Hwi Sun

Dalam episode ini , dua orang member jer yang tinggal . 2 MC jugak . Suzy ( strongest girl ) and Yewon   (unlucky girl ) . Shinyoung and Boom .


Cahcting Octopus . Hebat jugak Andy uh . Walaupun dia seorang boss kepada Teen Top . Mula mula 8 sotong jer , ehh tak sangka jugak ada pulak sotong yang suka dia . So total dia 9 sotong . Aku suka part salting . Boom cakap ' Myungsoo is like an handsome foreigner ' . So cool , bila dapat tengok Myungsoo asingkan garam dengan air . Terserlah otot otot Myungsoo . Wahh .

It ' s time for crooky game

Cakap fasal crooky game , aku tengok Hyunwoo kesian jugak dia . Sob sob . Tak adelah sampai menangis . Dialah satu satu nya yang mendapa octopus black-ink . Nak tergelak aku . Yang aku tak tahan sampai tekak aku sakit , Hyunwoo kena buat kali kedua . Mak aii , sampai masuk ke mulut . Andy tuhh lah . Siapa suruh pergi ' dulang ' nombor 2 . Myungsoo pulak kena hentam pakai hammer toy . 
Finally , dia orang happy sebab dapat makan stir - fired octopus . Okaylah korang aku nak out ini . Korang janganlah baca entry ini dari dashboard jer . It isn't fun . Entry aku ini ringkas jer sebab korang mesti dah tengok kan . Rugi kalau tak tengok . By the way , have fun . Annyeong . .