" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Boy 's | Girl 's Part 1
written by lauryn at Sunday 12 August 2012| 0 Comments |



Annyeong ^^ chingu's . . .  Apa khabar korang semua ? Harap korang sihat jerr . Duduk depan tv sambil wat entry untuk korang . Hihihi . Dah siap sedia nak baca entry terbaru aku nie ? Hari nie ada dua main point macam entry aku yang sebelumnya . Boy 's and Girl 's . Act , aku nak kongsi pasal bias aku . Tak kaseh lah boy or girl , korang kena terima jugak . Dengan hati yang ikhlas ( ayat mintak penyepak ) . 

BOY 'S

Pasal bias boy 's nie , mesti ramai yang ada kan termasuk lah aku . Tak dapat di nafikan . Cute , handsome , gentle and more mesti telah menarik perhatian korang kan . Lebih - lebih lagi bila figure dia mantapp . Confirm korang lagi sukakan . Ada yang pilih bias mengikut hati korang kan . Anyway , dalam main point nie , aku akan kongsi siapa bias aku sekarang . Bias aku dah banyak berubah . Ada yang keluar ada yang masuk . Ini lah bias aku and aku akan kasi tahu sebab aku pilih dia sebagai bias aku . Okay ^^ . 

 Choi Siwon - Super Junior


Kenal tak , kenal tak ? Saperr tak kenal kan . Ini Choi Siwon . Ahli kumpulan Super Junior from SM Entertainment . First aku kenal Siwon , aku tengok mv Sorry Sorry di K-POP Hitz . Aku tengok mv tuhh kat rumah my best chingu in the world . Aku ingat lagi . Chingu aku bukak channel K-POP Hitz keluar lah mv FT Island , Hope . Aku pun tengok jerr lah . Habis jerr mv FT Island tuhh . Mv Sorry Sorry di paparkan . Part Siwon nyanyi , 

Baraboneun nunbit soge , Nunbit soge naneun machi , Naneun machi mwoe hollin nom 

Rindu pulak dengan lagu tuhh . Dulu sampai sekarang , Super Junior kan popular . Aku pun jadi fans dia . Aku terus letak Choi Siwon secara rasminya sebagai 1st Bias Of Lauren 's K-POP . 

 Kim Hyun Joong - SS501


Haa . Yang nie Kim Hyun Joong from SS501 . Dulu dia dalam group SS501 tak lah se-popular sekarang . Sekarang dia tengah watt solo . Banyak album di hangatkan di Jepun . Aku dengar khabar angin yang menyatakan album Kim Hyun Joong telah mengalahkan Lady Gaga and Beyonce di Jepun . Aku tak tahu betul ke tak . Korang search lah kat google . Anyway , aku mula minat kat dia pada tahun akhir 2010 kott . First aku suka kat dia , time dia berlakon dalam drama ' Boys Over Flower ' . Memang gentlemen giler gua cakap . Dah lama dia tak berlakon . Aku suka tengok dia senyum . Cair siott . And mata dia , cantikk . 

 T.O.P ( Choi Seung Hyun ) - Big Bang


TOP adalah nama stage for this guy . Nama betul dia ialah Choi Seung Hyun . Ahli kumpulan Big Bang from YG Entertainment . Aku suka dia time mv Tell Me Goodbye di tayangkan . Hensem , good - looking . This guy is my type . Suara dia garau , serak - serak basah membuatkan jantung ' Dup , Dup , Dup ~ ' Aku ada minat chingu dia yang lagi satu , Daesung . Minat sikit jerr . Aku suke dia rap . Cooll . Paling aku suka mata dia . Suke gilerr tahap infinity lah . 

 Myungsoo - Infinite


 


Just ignore Dongwoon Hoya tuh . Jahat . 

Dia nie nak kate artist baru bukan , lama pun bukan . Chingu aku selalu cakap pasal dia time rehat kat kantin di sekolah . Aku pun search dia kat Mr. Google . First , sebelum aku google dia , aku dengar nama dia L , L , L macam tak hensem or okay jerr . And then , woww , hensem yerr . Chingu aku cakap , dia aku  punyerr . Aku pun okay fine . Aku ade spare , Sungjong . Sungjong apa kurang nyerr kan . But , aku letak Myungsoo as my Bias not Sungjong . Mianhe . 

 Eli - U-Kiss

Eli or Elison Kim is my ideal hyung . Hahaha . Aku lebih suka dia kalau rambut dia warne hitam . Anyway , he is good with any hair colour . Aku mula crush dengan dia beberapa bulan yang lepas . Kan ada U-Kiss watt comeback Dora Dora and Believe , aku terus tengok Eli . Entah kenapa aku macam excited gilerr tengok muka Eli . Dia second newbie dalam list Bias aku . Nothing special but I really like to see his face . Korang jangan tanya aku kenapa sebab aku tak tahu . 

 Yook Sung Jae - BTOB ( Born To Beat )


Aku baca buku dengan tekun macam tuhh lah . 

Yang Bias aku yang paling muda sekali . Nama nya ialah Yook Sung Jae from BTOB ( also known as Born To Beat ) . Dia nie dari Cube Entertainment . My favourite Entertainment . Hehehe . Dia jugak merupakan maknae dalam BTOB . Act , aku tak minat BTOB pada mula nya . And then , chingu aku ada publish entry pasal lagu terbaru BTOB ' Father ' . Aku pun pergi mintak Mr. Google carikan profile pasal diaorang . Time tuhh lah aku ' jumpa ' Sungjae . Aku baca and baca . Terkejut aku bila aku baca yang umur dia 17 tahun . 

Kalau ikut kan kat negara kite yang tercinta nie , dia baru from 5 . Jauh beza umur aku dengan dia cuma 3 tahun jerr . Muda - muda dah famous kat sana kan . Anyway , aku suka dia sebab muka dia sama macam muka Seo In Guk dengan Sungjong , kalau di ikut kan lah . Dalam BTOB jugak , aku suka Lim Hyun Sik . But , aku lebih suka Sungjae lah . My new crusher . Hihihi . 

 

Kalau nak tahu mana Hyunsik , dia duduk di pertengahan baris tuh . Sungjae yang rambut warne hitam tuhh . Nak jugak =P . 

Sampai jugak akhir part 1 . Hope korang tak ada yang marah - marah sama gua sebab gua sudah ambil lu punyar Bias . Ayat samseng dokk . Aku sudi jadi madu korang . Hahaha . Act , aku tak jadi madu korang pun . Ayat mintak penyepak + pelempang jerr . Anyway , hope korang baca and tunggu part yang seterusnya . Okay . Annyeong . Piung Piung ^^ . 


Labels: , , , , , , , , , , , , , ,