" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Cooking Time .
written by lauryn at Thursday 9 August 2012| 0 Comments |


Ahh , best kalau dapat tido macam tuhh time exam . 

Annyeong chingu (s) . . .  apa khabar korang ? aku ? still lagi selesama and batuk . Mengganggu betol . Besok last paper for exam . Last paaperrr . Kertas ujian KH . Act , aku tak berapa suka dengan subjek KH . Sekolah aku ambik bidang ERT . Untuk yang ladies jerr lah . Yang gentlemen tuh ambik bidang Teknikal . ERT short from Ekonomi Rumah Tangga . Memasak ? Opss , mianhe aku kalau masak memang tak sedap lah . Aku lebih suku commen makanan orang . Huahuahua . 

Hari tuhh , memasak kat sekolah . Macam nak wat report gitu lah . Kiteorang dah cadang nak masak sotong goreng , sayur kangkung  . . . yang lagi satu tuh aku dah lupa coz bende nie dah lama dah . Nak dekatt sebulan lebih gitu lah . 

Banyak bende nak kena wat . Cuci sotong lah , potong nie lah , buang bende nie lah . and even more ! Ahh , lupa nak citer dengan korang fasal nie . Sebelum kiteorang masak , aku , Capital A dengan Capital L di tugaskan pergi beli barang masakan . Kiteorang pergi shopping kat Pasaraya BS . Barang semua kat situ memang murah giler . 



And then , kiteorang pergi belah sayur and sea food aku dengan kerkawan terserempak dengan pekerja BS tuh . Putih , good-looking muka dia macam artist korea . Serious aku cakap . Pastu , aku pergi ambik bawang merah , ada seorang mamat nie handsome giler . Muka dia macam yang aku cakap tadi . Handsome giler . . .  . Cair dokk . 

Aku nampak dia orang dua bercakap macam chingu . Then , aku curi - curi dengar . Pelik bahasa aper yang diaorang cakap . Nak kata Cina , pun tak . Aku pasang telinga aku besar - besar , rupa - rupanya orang Siam . Orang Siam memang putih yehh . Tak tahu pulak aku . 

Okay , selesai part kiteorang shopping . Back to kitchen , memang serabot gilerr kiteorang kay sana . Semua barang diaorang guna . Last - last minute , kiteorang tukar menu . Masak apa ? Kiteorang masak nasi goreng campur sotong , cili ( ala - ala cili nak wat Kimchi tuhh ) . Hasilnya ? Boleh tahan lah . Sedap . Moment tuh is not the worst moment in my life but okaylah . 

Amacam , okay tak entry aku . Membebel panjang dah nie . Boring tahap infinityy nie . K lah aku nak out . Besok aku wat entry baru lagi . Or lusa . Hehehe . Annyeong . Puing Puing ^^ . 

Labels: , ,