" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Illuminati ? K-POP ?
written by lauryn at Saturday 18 August 2012| 0 Comments |


Omo omo , cute nyerr . Posing cute ><

Annyeong ^^ chingu 's . . . Apa khabar korang hari nie ? Sihat ? Hari weather buruk . Hujan melanda . Makk , sejuk gilerr . Firstly , aku nak mintak maaf sangat sangat sebab aku watt entry nie . Aku tak tahu kenapa aku nak publish entry nie . Dah makin berleluasa dah dalam industri K-POP . Why ? Haa , question nie aku tak boleh jawab . Aku tak nak K-POP diselubungi oleh  . . . 


Aku tak tahu betul ke tak sebab dah banyak status kat facebook cakap pasal nie . Aku tak nak ambik tahu . Tak yang aku heran nyerr K-POP . Dulu K-POP mana ade macam nie . Tapi sekarang . . . muncul pulak . Mesti banyak yang tahu kan pasal nie . Mv MAMA by EXO illuminati jugak . Aku baru tahu pertengahan bulan lepas kott . Serious , aku macam tak percaya . Act , bukan niat aku nak memperburukkan EXO . Aku still sayang EXO . Cuma siapa yang suruh watt concept tuhh jerr yangg aku tak suka . 

And then , seorang chingu aku nie watt status kat group K-POP Bloggers . Bagi yang dah tahu tuhh , kira okay lah . But , bagi sesiapa yang tak tahu , sila ambil tahu . Ada jugak rumor yang lagu Fantastic Baby by BIG BANG tuhh illuminati jugak . Concept B.A.P ' Power ' punn illuminati jugak . Arghh , pening kepala dibuatnya . It's really really make me curious about it . 

Hope korang ambil berat lah pasal nie and tak akan ada lagi rumor or whatever yang berkaitan dengan K-POP . Aku tak nak cakap banyak , takut terpesong . Korang boleh click kat source tuhh . Sedikit sebanyak mungkin membantu korang ^^ . Aku mintak maaf tahap infinity + gaban nie kat korang , takut ada yang tersalah tulis or ayat dalam entry nie . Gonna out . Making a new entry . Annyeong . Piung Piung ^^ . 

Source : 1 , 2 

Labels: ,