" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
I ' M B A C K . . . ( CHAPTER 3 )
written by lauryn at Sunday 3 June 2012| 0 Comments |

Kim Hyun Joong and Eli form U-Kiss has being my last theme for this title =)

Annyeong and Hello guys....
Welcome plus Peace Everyone =) , , ,  akhirnya sampai jugak chapter terakhir iaitu Chapter 3... Dalam Chapter ini aku akan ceritakan segala kejadian semasa berada di Kem 5 RAMD..

Tengah hari Isnin, sampai jugak aku kat Kem 5 RAMD, setelah melalui perjalanan yang agak jauh jugak... Kena lalu Bandar Kluang... Besar jugak bandar Kluang aku tengok.. memang terbeliak biji mata aku tengok Kluang Mall... memang HUGE !!! Kalau pergi jalan jalan kat situ memang cantik kan // mianhae.. aku ini memang jakun sikit bila tegok bandar yang sederhana besar macam itu.. cuba cari kat Mersing.. mana ada bandar sebesar itu..\\



Sampai jer kat tapak perkhemahan memang aku tak shock,, sebab aku memang target yang aku akan tidur di hutan... Malam uhh tidur kat situ memang nyaman.. Sejuk jer... rasa nak tidur lagi.. Keesokkan harinya, yang pergi kawad memang kena siap awal sebab nak memulakan upacara perasmian...  yang tak kawad duduk kat tempat penonton.. memang penatlah sebab dengan kitaorang sekali kena kawad reharsal.. Duduk jer,, NAK AIR!, NAK AIR!... //hahahha\\ tekak aku memang nak mencari air.. Dapat jer air yang Sir Capital R bawak habis satu botol aku minum... Memang dahaga gilos giler arr...

Malam Rabu dengan malam Khamis aku tak boleh cerita kat korang sebab ada secret disebalik malam uhh.. kalau aku cerita mungkin aku memburuk burukkan nama baik kem tuhh... Hari Jumaat baru kitaorang dapat balik... aku dengan member aku, Capital A ingat kan dah boleh balik hari Khamis petang.. Kitaornag punyer lah merayu kat staf suruh balik cepat.. Tapi tak dapat sebab nanti orang atasan marah... Jawab nyer Jumaat lah kitaorang balik... Ramai yang gembira , ada yang sedih sebab akak and abang from 5 last camping.. macam mana tak sedih kan... Last Camping, Last Meet Friends.. ayat ini tak bermakna dia tak saling berhubung,, boleh...

C H A P T E R 1 | C H A P T E R 2

okay lah.. jari jemari aku kepenatan menaip keyborad yang berwarna hitam ini...
Kbye~~ Annyeong^^