" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Create A Story .
written by lauryn at Sunday 26 August 2012| 0 Comments |


Luhan is quite cute . . . I think . 

 Annyeong chingu 's . . . Apa khabar korang semua ? Rindu lahh . Maklumlah aku dah lama tak update . Baru hari aku buat entry ini . Sampai chingu aku mintak aku update entry baru . So , aku update lah entry baru . Bulan ini aku banyak tukar baju blog ini kan . Aku tak jumpa skin yang sejiwa sehati dengan aku . Lol . 

Act , aku minggu ini banyak yang kena buat . Feeling tuhh baru datang minggu ini . Arghh , busy betull . Sekarang aku jarang layan Facebook . Rasa macam boring jerr . And then , hari Sabtu lepas aku tak ada kerja nak buat , aku teringin nak bukak twitter . Selama ini aku anggap yang Twitter tuhh tak best . Sekarang aku tarik balik kata - kata tuhh . Now , aku tahu feeling bila kita dapat follow artist / person yang kita suka . 



Ada habuk kat mata . . Ehh ' terwink ' pulak kat korang =P

Kalau korang baca tittle entry aku ini , ' Create A Story ' . Korang tahu tak maknanya ? ' Create A Story ' ini aku dah mula nak buat fanfic . Disebabkan itu lah minggu ini aku busy sikit . Fikir jalan cerita , pelakon dan berbagai . First aku fikir couple dalam cerita itu , Minhyuk ' BTOB ' dengan IU and LJoe dengan Jiyoung . Bila aku pikir balik , Jiyoung tak sesuai dengan LJoe so aku tukar . LJoe dengan IU dan sebaliknya . Kalau character aku ini ada yang membuatkan korang marah , mianhe . 




Inilah characternya . LJoe , IU , Minhyuk dan Jiyoung . 

Kalau nak baca kena tunggu bulan depan mungkin . Paling cepat pun minggu depan . Bergantung kepada timing online . Kadang - kadang aku lupa or terlupa . Bergantung kepadaa keadaan lah . Poster fanfic ini pun aku tak tahu bila akan siap . By the way , kalau fanfic aku berjaya diterbitkan di blog fanfic aku , aku nak ucapkan GOMAWO kepada chingu yang telah menolong aku . Editkan blog , create poster and more . Gomawo * deep bowing* .  Sebelum ini aku ada create fanfic , tapi separuh jalan jerr lepas tuhh hancur lebur . Otak dah pasrah . Tak tahu nak fikir apa . Harap tak jadi macam ini lagi lah . 


Nak zoom nie , nampak tak ?

Panjang jugak entry aku ini . Mungkin aku jarang update entry kat blog ini . And hope korang baca fanfic aku yang terbaru .  Okaylah aku pergi layan twitter . Saper-saper nak follow , ini @sue_kim13 . Annyeong . Puing Puing ^^ . 


Labels: , , , , ,