" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Great Day To You
written by lauryn at Sunday 19 August 2012| 0 Comments |


Aegyo . . . Yang rambut warna perang tuh I punyer . Hihihi . 

Annyeong ^^ chingu 's . . . Last entry untuk hari nie . Penat dokk menaip . It's okay sebab semua entry dalam blog aku kongsi dengan korang . Firstly , aku nak ucapkan Selamat Hari Raya kali ke-3 . Hahaha . Korang yang beraya , aku pulak yang bersemangat . Okay, ingore >,< . Hope korang dapat banyak duit raya . 

 Korang baca title entry aku nie macam best jerr kan . Aku tak tahu lah best ke tak . Aku cerciter dengan korang pasal hari pertama aku dapat duit raya . Hahaha . Act , mak aku yang bawak aku pergi beraya dekat rumah kawan mak aku tuhh . Time tuhh aku baru darjah 3 or 4 kott . Perkara tuhh dah lama dah . Aku ingat sikit jerr . 



Nampak macam sedap jerr . Meleleh air liur . 

Datang jerr rumah kawan mak aku tuhh , rasa macam lah jerr . Yelahh , yang beraya tu sape . Ingore it . Masuk and sit . Aku mintak mak aku tolong ambik kan makanan sebab gua malu dokk . Mak aku ambik rendang , lemang amd more . Korang tahu lah kan , makanan untuk jamuan Hari Raya . Paling aku suka rendang daging . Perhh . Tak boleh dipisahkan . Serious , sedapp . 5 star . Hahaha . Dengan rasa tak malu nyerr , aku dengan sendiri pergi ambik lagi untuk kali ke-2 . 

Yang pasti aku tak dapat duit raya . Sob sob . Sorry , aku punyer entry pendek jerr macam ringkasan . Gonna out . Meet me in Twitter =) . Follow me , I follow you . Annyeong . Piung Piung ^^ . 


Labels: , ,