" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Comeback Officially.
written by lauryn at Tuesday 8 October 2013| 0 Comments |


Haha, Baekhyun with Xiumin lol.

WHat's up... WHat's up you guys..... Dah lama tak jumpa kan. Lagi-lagi dengan blog ni. Memang tak payah cakaplah every hook and crany berhabuk + bersepah. Disebabkan blog ni bersepah + berhabuk, aku tukar sikit (actually banyak) skin blog aku ni. Amacam, okey tak? Well, budak tengah belajar macam mana nak cantikkan blog. LOL >< So, inilah hasilnya. Simple je and bertemakan EXO 'XOXO'. Taklah serabut sangat and navigation.. bolehlah sikit. Tak macam dulu... semuanya ada + bertebabur berterabur.

Anyway, hari aku nak umumkan bahawa aku kembali secara rasmi di blog ini. Semuanya telah berlalu macam kereta formula F1. Pejam celik pejam celik dah bulan 9/10. PMR yang terakhir pun dah tamat dan bermula PBSMR yang kini tidak digemari oleh orang ramai terutamanya budak yang lahir 1999 dan seterusnya. Actually, PBSMR ni pernah menjadi trending di twitter bagi yang tak tahulah.

    P = Penyeksaan
B = Budak
S = Sekolah
M = Makin
R = Rancak.

Haha, nak tergelak sampai sakit perut melihat inilah yang ditweetkan di twitter. LOL. By the way, ada banyak perkara yang aku nak ceritakan sepanjang aku hiatus ni tapi....tapi... TAPI... cerita tuh panjang sangat. Kalau aku cerita nanti, berchapter-chapter entry aku. Aku rasa ni je lah yang aku nak ceritakan buat masa ni. Tak banyak pun kan. Anyway, keep reading my blog okay.

Kbyeeeeeeeeee \ ( ^ 0 ^ ) /

Labels: , , ,