" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Annyeonghasaeyo, Yo =]
written by lauryn at Saturday 3 November 2012| 0 Comments |


Cian Jongup dengan Zelo >,<

 Annyeong korang semua, what's up ha? Had a new story today? I don't think so. Okay okay. Bulan ini macam-macam berlaku. PMR,SPM STPM and more. Thank to God dapat jugak  aku melepasi Exam aku yang terakhir untuk tahun ini. Nervous Breakdown dokk bila first paper sampai kat meja. Selalu isi untuk karangan bahagian C kan 4 or lebih kan. Tapi aku buat 3 isi je. Je? Timing dekk timing. Anyway, exam aku dah habis so aku dapat time free. Apa yang aku akan buat is online.

Yeahh babby, ONLINE ~

Memandangkan aku hiatus lama giler, ramai yang dah lupa kat aku. Sob Sob. Sekarang aku jarang bukak blog and facebook. Maklumlah budak ini dah ade twitter account =P. Jom follow @LauRyn_Sue . Nak promote jap kat blog =] . kkekeke. Cakap fasal online ini, aku mungkin jarang online kat rumah sebab appa guna . Appa aku dah modern dah. Siap ade facebook account . Hahaha. Nak follow pun tak boleh sebab private. Puihhh. Sekarang aku online kat Cyber Cafe dengan kawan aku. Beza umur kiteorang 2 tahun so dia lebih tua dari aku. Kalau nak ikutkan aku still 13 tahun. 13 tahunn!

Cyber Cafe tuhh dekat je dengan rumah aku. Untung dokk online kat situ RM 1 untuk 24 jam. Untuk Wifi je lah. Lappy sendiri punyer. Line tak payah cakap memang clear punyer. Tapi kadang - kadang lembab jugak Pppfftt. Korang nak tahu tak? Aku dengan pakcik yang guard kat kira okay lah. Tak rapat sangat tak dingin sangat. Ada satu hari tuhh, aku bukak Seoul FM. Time tuhh lagu Be Mine - Infinite tengah on. As Inspirit, volume kena kuatkan. Kena ke.... Whateverlah. And then, aku tengok rekreasi pakcik tuh... jangan cakap yang pakcik tuhh enjoy.. Hahaha, memang itulah yang aku nak cakapkan. Rekreasi tuhh macam enjoy je dengan lagu Be Mine.. kkekeke. Pakcik!!! Nak jadi tak ahli Inspirit yang baru ???? OKay bengang jap.


We're B.A.P.. Yes,Sir!

So, bulan ini bulan terakhir korang semua pergi sekolah kan. Seriously, rindu arr korang semua. Okaylah korang, aku nak out kejap. Nak pergi jumpa Mr.Twitter. Aku akan lebih on kat twitter je. Ini tak bermakna Mrs. Blog aku tinggalkan. Oh no. Anyway, aku jumpa korang kat twitter okay. Annyeong and good-by ^^

Labels: , , ,