" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Sunway Lagoon - B.A.P -
written by lauryn at Saturday 1 September 2012| 0 Comments |


Back with new song =)

Annyeong chingu 's . . . Apa khabar korang semua ? Sihat . Act , aku dah lama nak buat entry baru tapi tak tahu nak letak title apa . Title kat atas tuhh aku dapat ilham kat twitter . Ramai jugaklah yang cakap pasal B.A.P termasuk kawan aku . First , aku macam tak percaya yang mv lagu tuhh buat kat Malaysia . Malaysia dokk . Serious gua cakap sama lu . #AyatSamseng .


Intro mv Crash : Zelo and Yongguk : kyeopta

Lagu yang aku maksudkan ialah CRASH by B.A.P . First aku dengar concept dia ala - ala lagu Infinite yang In The Summer . Rasanya lah , telinga aku bukan telinga korang =P . Lepas aku dengar lagu ini , terus aku panggil Mr.Youtube tolong carikan mv lagu ini . Finally , dapat jugak . Memang aku nak tengok dari dulu lagi , thanks to god dapat jugak aku tengok mv ini .




Zelo main skateboard . Himchan pulak mandi . >,<

Dalam mv ini aku suka semua sebab best sangat - sangat . Himchan mandi lah , Zelo main skateboard , Daehyun buat pelbagai aksi muka , and more . Korang tengok mv ini mesti best . Satu jer perkataan yang aku boleh bagi . . . D A E B A K ! . B.A.P is the best . Lagu ini aku dah letak kat blog aku so , korang bolehlah dengar . Aku rasa mv ini dibuat time B.A.P nak buat showcase in KL . Mesti best kan kalau dapat tengok diaorang kat Sunway Lagoon . Nak naik firefox dengan Himchan >< .

And aku dengar yang B.A.P sukak kat orang malaysia . Siapalah yang beruntung tuhh kan . Dahlah dapat yang cute , handsome pulak tuhh . Aku orang malaysia bolehlah aku masuk line . kkekeke . Cakap pasal mv , mestilah ada tariannya kan . Tarian aku suka part

Help me Help me Help me , Na sarange buri nago and NaNaNa (Hey) . 

Part sarange tuhh ditujukan khas untuk aku . kkekeke . Gurauan semate - mate =P .  Anyway ini saja yang aku nak post untuk hari ini . Annyeong . Piung Piung ^^ .

 - MV CRASH : http://www.youtube.com/watch?v=omu0-hvXuhs
 - Music Core : http://www.youtube.com/watch?v=xfKPW5Ipswc&feature=player_embedded


Labels: , ,