" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Happy Independence Day .
written by lauryn at Friday 31 August 2012| 0 Comments |


Saranghae , Malaysia . #iLoveMalaysia

Annyeong chingu 's . . . Tak lupa jugak stalkers yang sedang bersembunyi di luar sana . Hope korang sihat hari ini . Penat gila aku hari ini . Baru habis sambutan merdeka kat stadium . Berkawad dokk kat sana . Serious aku cakap memang daebakk especially time Dato' rasmikan sambutan tuh belon + asap warna warni dilepaskan . Daebakk~ . Tahun ini tak pengsan . kkekeke .

Act , walaupun aku ini minat fanatik gila dengan K-POP tapi still aku sambut merdeka in my beloved country ini . Tahun ini aku rasa tak best sangat . Aku tak tahu reasonnya apa . Aku just ada feeling gitu . Tahun aku sambut merdeka for 55 years . God bless our country . Tema tahun ini ' Janji Ditepati ' . Aku dengar yang my chingu 's sister dapat lappy . Wahh , bestnya .

Banyak performance yang best - best kat stadium tuhh . Paling best aku rasa silat performance . Diaorang pusingkan besi or pedang guna tangan . Macam tuhh lah . Mian , ayat aku ini memang berterabur sikit . Aku ini memang macam tuhh . And then , ahjussi askar wat persembahan taekwando . Budak cina main yoyo tunggang terbalik . Ada yang yoy dia terjatuh lah , baling kena friends dia lah macam - macam lagi lah .


Okaylah ini jer cerita yang aku cerita untuk korang . Happy Independence Day - 55 Years . Hope negara aku yang tercinta ini akan berkekalan buat selama - lamanya . Anyway , Annyeong . Piung Piung ^^ . 


Labels: , ,