" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
I really sick of that. Ahh,jjinja =,=
written by lauryn at Thursday 29 November 2012| 0 Comments |

!! Entry ini khas kepada sesiapa yang ingin membacanya sahaja. Mintak maaf jika entry ini membuatkan hati korang terasa.!!

Aigoo VIXX ^^

Hi Hello...First question, miss me? #AyatTakBolehBlah . Seriously, miss korang sangat sangatt. Puihh =P . Anyway,banyak betul benda yang aku miss kat social media . Maklumlah... semua orang online aku je... yang tak.Tak payahlah cerita fasal tuhh. Korang korang.... blog aku dah tak guna blogskin dah #kembang. Hari tuh aku dah tukar tapi aku balik ke blogskin sebab aku tak pandai design templete macam ini. Thanks to my chingu sebab dia design blog aku nie ^^. Ya chingu...gomawo!!!ㅋㅋㅋ

Hari tuh aku tengok Shout! Awards. Saje je tengok tengah boring kan. Channel apa-apa yang aku tengok semua akan jadi best. It doesn't mean that Shout! Awards tak best okay. Bolehlah... Andthen, disaat-saat aku nak tukar channel, MC ada cakap artist from Korea. Aku pun macam... arhhhhh tapi taklah menjerit tak tentu fasal kat depan tv tuh. Just lip sync je. First aku tak tahu siapa yang datang and ada satu camera tuh roll andthen aku ternampak Nu'est lepas tuh VIXX. Aku macam ahh,baru aku ingat. Hari tuh VIXX and Nu'est ada cakap nak datang Malaysia.


Aku dengan hati yang sabarnya menunggu kat depan tv sebab aku nak tengok VIXX dengan Nu'est perform. Time VIXX muncul and speaking bahasa Melayu, aku rasa macam wow...Rasa bangga sebab ' the future hallyu star' buat communication dengan para penonton dalam bahasa Melayu walaupun sekadar "Apa khabar". Dah nampak dah kat situ ada sedikit kehormatan. Kira okaylah tuh.




Kita minat Minhyun ^^ New Bias =P


Aku bukak twitter hari Sabtu lepas... ada pulak trending berkenan kpoppers dengan anti-kpoppers. #MalaysiaSaySorryToVIXXAndNuest. Ini aku rasa first time kau maruah Malaysia jatuh disebabkan anti-kpoppers. Sorry to say lah... Orang tak akan hormat kita kalau kita tak hormat dia. And sorry to say lagi lah.... aku rasa siapa yang bersalah tuh kena cermin diri korang masing-masing. Korang tuh siapa and dia tuh siapa. Aku tak nak lah time aku bukak mana-mana social media... ada pasal kpoppers dengan anti-kpoppers bergaduh. Malu dokk.

Korang cakap bukan-bukan pasal KPOP . "Kau nie asal suka sangat dengan kpop tuhh", " Bapak ah... rambut mamat tuh.. serabot betullah", "Alah,lelaki korea semuanye gay. Muka macam perempuan.Perangai sama je.", "Laki berpegangan tangan... confirm gay" and blah blah blah. Talk to my hand lah. Paling aku tak suka... bagi akulah... muka lelaki korea macam perempuan andthen straight to the point cakap yang dia tuh gay.Ya ampun korang... dah dilahirkan macam tuh nak buat macam mana. Cuba korang bayang bila negara kita famous dalam industri muzik... satu dunia kenal Malaysia andthen masyarakat luar cakap macam tuh balik dekat artist Malaysia. Apa perasaan korang... marah-lah-kan.

Ini yang terakhir. Lagu berbahasa korea. Walaupun aku ini non-muslim, aku faham kalau ada lagu yang berunsur-unsur sedemikian. I have a lot of muslim kpoppers and dari situlah aku tahu lagu mana yang tak boleh didengar. Aku respect diaorang. Actually, korang janganlah salahkan penyanyi yang nyanyi lagu tuh.. Korang salahkan songwriter yang tulis lagu tuh. For your information,bukan semua lagu korea ilumination #PleaseTakeANote.


Okay lah korang.... yang ini luahan aku terhadap ....... tahu tahulah kan... aku tak nak post panjang-panjang so cukuplah untuk hari ini. Lantak korang lah nak cakap apa tapi aku memang tak suka perkara macam ini berlaku lagi and lagi. Aku tahu korang tak suka perkara macam ini berulang lagi termasuk aku. So, dengan ini Lauren Kim ingin meminta maaf jika terkasar bahasa or buat hati korang terasa.... Sorry.

Labels: , , , , , ,