" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Humble { Official Comeback }
written by lauryn at Friday 20 December 2013| 0 Comments |


The precious smile from my baby Kris ;-;

안녕! こんにちは! earthlings~ Woop Woop~~ Do you guys miss me ??? Do you ??? Hihihi, don't be like that >3< So, how do you do Batch 98 ? Still crying over your result or still celebrating like crazy people out there ? laugh out loud ! How about your present, already got it or still searching it into entire town ? This is not me... at all. I'm still asking presents now from my aunt. Wait wait wait, your aunt ? Why not your parents ? Well, it's because I only can get money by them.

By the way, congratulation to those who received flying colours for your PMR result okay :)

My result



Familiar to you ?? Aish XD Thanks to god, aku dapat 7A. Yeah~~ Dekat twitter ramai yang sangka aku dapat 8A kan sebab aku tweet yang aku dapat straight As. Even some of them, ingat yang aku ni Muslim XD Seriously, aku bukan. Aku dapat 7A bermaksud aku straight As sebab aku tak ambik mata pelajaran agama dalam PMR. Bukannye tak ambik, tak akan! @_@ Tbh, ini lah result yang paling gempak yang aku pernah dapat sebab result UPSR aku just 4A 1B . Subject yang aku target A jadi B. Subject yang aku paling suka jadi B. Papai Science~     e u e

But now, semua subject jadi A. Act, aku just targer 5A 2B sebab paper sejarah dengan geo susah sikit #flipeverything Semua kekawan aku check diaorang punyer paper, bukan main hyper lagi lepas keluar dewan. 

Weii, soalan ni kau tanda apa?
Weii, nombor 10 kau buat ape? 
Yo~! tengok paper kau kejapp..

Macam-macam lah. Memang typical betul -.-'' Sekolah aku; SMK Sri Mersing a.k.a SMKSM dapat straight 42 orang As dan akulah salah seorang daripada 42 orang tuh ((*^O^*)) Aku datang jer sekolah, semua orang pakai baju kurung macam nak pergi raya, yang lelaki pulak pakai shirts dengan jeans macam nak pergi London. Lagi-lagi yang seorang mamat tuh (classmate aku) kalau tak silap aku, dia seorang jer yang pakai kemeja dengan seluar hitam ala-ala mat salleh nak pergi kerja. lmaoooo nak tergelak aku time nama dia kena panggil kat depan ( budak dapat 8A lah kata kan .-. ) 

Mostly, budak yang dapat 8A budak kelas pertama. Whatdafuq kelas aku tak sampai semua yang dapat full As. Well, itu diaorang punya luck and aku tak nak masuk campur pasal tuh. Aku pergi sekolah time tuh punya lah awal, tetap jugak kena tunggu. Btw, aku tak suka menunggu. I mean, siapa yang suka menunggu kan ? Korang suka ke ? Nasib baik aku lulus kalau tak pasrah je aku kat situ -.- Only one word can describe aku on that day :  NERVOUS !!

Pengetua bukan main senyum ear-to-ear time majlis nak bermula, pengetua ada semyum and congrats dekat semua orang. Nampak sangat yang ramai dapat As. Lepas dapat result, kitaorang berkumpul ambik gambar kejap. Sayyy cheesseeeee. lmaooo aku tak sebut pun -.-Maybe muka aku tak ada dalam gambar tuh sebab semua orang tinggi-tinggi sangat. Terpaksa aku dengan kawan sebelah kena buat macam Luhan selalu buat bila dia berdiri sebelah the twin towers... jengketkan kaki anda tuan tuan dan puan puan ~ Ambik result, tangkap gambar, ambik sijilepas tuh berambus. Malas aku nak pikirkan sangat.


sorry sebab rambut aku tengah basah time tangkap gambar ni. lol perlu ke aku cakap pasal tuh -,-''

Sekarang ni aku tengah menunggu hadiah-hadiah ayang akan aku dapat dari makcik aku. Hack, my parents will not give my some presents. can i get some pls pls pls errrr... Sebelum PMR result keluar aku ada mintak mak cik yang kalau aku dapat straight As, aku nak samsung galaxy grand ( time tuh phone ni memang tengah famous ) dan sekarang ni aku tukar fikiran. Aku nak iPhone pulak. Okay, salah kan Tao... disebabkan dia aku minat iPhone pulak. Defauqqq Tao =_= Aku tanya pulak dengan kawan aku yang seorang ni ( Miss A ) yang aku nak iPhone daripada Samsung. Miss A ni pulak cakap yang lebih baik beli samsung 2014 edition punyer. Okay, mana satu nak pilih ni ? Kepala aku udah pusingggggg #flippingeverythingincludingyou XD

Honestly, bagi sesiapa yang tak dapat straight As, jangan fikir sangat pasal tuh. No As it is doesn't mean that you're failed already. Remember, my pengetua always say that PMR is just the beginning. For PBMSR, good luck okay. Don't even think about suicide or everything if the things are worse-ing your life.Even nowadays, people don't care about PMR any more. They just care about the future. SPM is more important earthlings. Hello, Addmath, Biology, Physics, Chemistry, numbers, numbers, numbers, facts, facts, facts, homework, homework, test, exams, exams and exams. Lemme vomit rainbows to them *^*

No crying, so Samsung or iPhone ???