" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
So Goodbye .
written by lauryn at Thursday 14 November 2013| 0 Comments |

SPECIAL FAREWELL FOR MY FOLLOWERS


Tetap cute di mataku . jiwang habis -,-''

Annyeong \ ( ^ O ^ ) /
What's up everybody ? lama tak berjumpa kan . well , busy dokk . itu lah jer lah alasan aku . hak puihh . twitter , facebook , me2day , myspace , tumblr , blogs . semua aku kena layan . kesian betul hidup aku . yang paling kesiannya semalam aku tak boleh nak tengok Melon Awards Live Streaming . geez~ aku rasa macam nak flip semua barang yang ada dekat depan mata aku . 

anyway , walaupun aku tak dapat tengok twitter je lah harapan aku semalam . memang gempak giler semalam dekat twitter EXO menang 3 awards . SHINee menang 2 awards and then f(x) menang satu awards . congrats EXO . memang sedih gile lifeu~ time SHINee dapat awards Artist of The Year . diaorang menangis dokk . yang tak boleh belah nyer , time EXO menang Song of The Year . nak ketawa pun ada , nak menangis pon ada dokk tengok muka diaorang tuh . in fact , aku memang sumpah gile sebab muka diaorang time menangis memang memang memang buruk . sorry to say . yelah muka siapa yang tak burukkan time menangis . huhuhu . 

btw , aku sebenarnya bukanlah nak cakap fasal MMA 2013 nie . sigh . actually , perkara nie aku dah decide lama dah . aku memang nak pakai simple template . aku dah rasa nak pakai blogksin . sorry to say lah guys sebab aku rasa macam ... entahlah aku tak tahu macam mana nak terangkan bila aku tengok para blogger pakai codes yang sama macam aku . memanglah boleh design balik . sigh . entahlah dah speechless . 

so hari nie dengan dukacitanya aku beritahu korang yang aku akan berpindah . bukan pindah rumah tapi pindah blog . aku still dapat berjumpa dengan aku kat sini walaupun bukan face to face tapi blog nie aku cadang nak khaskan untuk giveway , segmen and whatever pertandingan blog yang ada . jadinya , sekarang nie aku memang tengah uruskan dua blog yang berlainan konsep dan design . macam yang aku cakap tadi satu blog untuk giveway and so on dan satu lagi untuk personal life . kiranya ala - ala macam mini diary akulah . aku tak lah cerita semua melainkan aku sendiri yang nak .  dua - dua blog nie memang lain . aku sengaja buat macam tuh . blog nie ditulis dalam bahasa melayu while blog aku yang kedua ditulis dalam bahasa inggeris . 

design ? aku memang suka design blogskin aku sekarang especially area header tuh . memang susah nak buat bagi akulah sebab susah nak letak gambar sebelah navigation bar tuh . aku spend berjam - jam nak betulkan . satu nie pulak memang aku design sendiri . semuanya aku buat . aku nak independent . aku rasa jelly bila tengok design simple template yang cantik - cantik . 

so ini je lah yang aku nak ceritakan . act , aku memang akan jumpa aku kat sini tapi jarang . aku akan more active dekat second blog . so goodbye don't crying smile . tetibe . hahaha . 



Annyeong \ ( ^ O ^ ) /