" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
MA BOY 2
written by lauryn at Friday 8 June 2012| 0 Comments |



Nampak jer kawan aku LEENA wat entry fasal jenis lelaki yang dia suka , aku aper lagi nak buat entry macam uhh jugak lah . . . =)

Annyeong stalker (s) . . .
Korang pernah dengarkan lagu MA BOY 2 yang dinyanyikan oleh Electroboyz . . . Aku minat lagu uhh , dia punyer rentak best .  Anyway , entry ini diadaptasikan oleh entry kawan aku . Tak terpikir pulak nak wat entry nie . Feelling Boring Now =P . Aku tak mintak lagi nie permission Leena nak post entry 'TWIN' nie coz dia tak online . Now straight to the point .

Officially Lauren Kim like a boy who was . . . . . . .


1. Lelaki yang romantic tapi janganlah romantic sangat . Feel romantic dia ada tahapnya . # PahamTak ? 

2. Aku tak suka lelaki yang gila - gila bola . Dia suka bangun awal pagi example; 2am semata - mata nak tengok live bola .

3. Lelaki yang pandai main alat music modern example; gitar or grand piano =) . Nanti bolehlah dia mainkan aku lagu - lagu yang sweet - sweet . # ArrSooSweet . 

4. Lelaki yang pandai menari . #Awesomee . macam Lee Joon ( MBLAQ) .

5. Lelaki yang tak suka bergayut terlalu lama . #TelingaRasaTakPanasKe ? 

6. Lelaki yang pandai jaga duit coz kadang - kadang ladies nie kalau shopping , ada yang terlebih berbelanja .


7.  Lelaki yang suka exercise . Nanti aku bolehlah slim . Hahaha .

8. Lelaki yang mempunyai pandangan meluas dalam bidang musical . #KorangBuatPahamJerLah . 

9. Rich ? coz I don't wanna to marry a guy who was poor . Mata Duitan does't existence in my dictonary , okay .

10. Lelaki yang nampak cool jer bila aku tengah marah . Why ? Kadang keluarga aku sendiri hilang kesabaran dengan perangai aku =P

11. Lelaki yang pandai jaga rahsia aku or rahsia dia sendiri .

12. Homosexual / Gay . . . Get out from my life . Seriously ! ! Never ever enter my life . #TakeANote . 

13. Lelaki yang pentingkan kekemasan diri . Why ? No comment .

14. A guy who RESPECT me , his family and my beloved family too .

15. No smoking . Why ? Aku tak suka bau asap rokok dan asap tuhh membuatkan aku rasa tak selesa . Get it !

16. Lelaki yang pandai hack or fasal Internet yang semakin canggih nie . Why ? Nanti bolehlah aku suruh dia hack orang yang aku dislike .


17. Lelaki yang ingat tarikh hari jadi aku . Why ? Sebab aku suka bila orang wish '
HAPPY BIRTHDAY ' kat aku .

18. Aku tak suka bila lelaki say I, U, Bi, or anythinglah . example;

Tak payah lah nak Awak Saye , I U , Darling Sayang , Baby Vavi , Mama Papa . EErrrrrr talk to my hand lah . Giler weee iii . (By Leena . )

19. Lelaki yang pandai pujuk aku bila aku tengah sedih . 
20. Aku tak suka lelaki yang muda daripada aku . Coz nanti dia tak pandai bimbing aku . Tua sangat pon tak suka jugak . Setahun dua boleh lah =)

21. Lelaki yang tak lupa diri, kawan and most important of all is keluarga  . . . .

22. Lelaki yang sukakan kanak - kanak . Why ? Nanti dia bolehlah ajar aku macam mana nak sukakan kanak - kanak coz aku tak suka kanak - kanak .

23. Lelaki yang berpegang teguh pada agama and janji . . . Why ? No comment .


           

Anyway , nie jer lah yang aku nak kongsi dengan korang . Hope Leena will give her permission =) . List nie boleh berubah - ubah mengikut kepuasan hati aku or  . . . .  whatever lah .

Remember my message, not everyone is perfect in this world . 


Kbye~ Annyeong stalker (s)