" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
I'm So Cool Here | My New...
written by lauryn at Friday 11 October 2013| 0 Comments |


falling love with rain now??

annyeong \ ( ^ 0 ^ ) /
What's up~~? *coughing* Sorry, hari ini hujan so... batuk, sakit tekak dll melanda. Orang kat hujan itu bagus untuk semua tapi kalau hujan turun sampai banjir, takkan lah nak letak erti kata 'bagus' kan. To be positive, I like the sound of the rain. Hujan itu turun dengan melodynya yang tersendiri (apa yang aku merepek nie><) Suka jugak lah. Hati dan badan aku rasa sejuk sampai batuk-batuk + demam. Haha LOL Ehmmm, nak cakap apa lagi erk?? Speechless for a moment. Itu jer lah. Okay, entry yang terlampau sikit bagi 'I'm So Cool Here' dah tamat. Now, ke entry seterusnya.


Semalam, aku dengan member aku yang seorang nie, Miss Amira tengah berchating-chating fasal fanfic. Well, aku baru dalam bidang fanfic nie a.k.a rookie lah katakan. Miss Amira nie boleh dikatakan sunbaenim untuk aku sebab dia dah lama buat fanfic. Sekarang nie dia dalam usaha untuk mencari character fanficnya yang ke-3. (Tak banyak..) Bagi aku, bolehlah. Bukannya senang nak pikir + memerah otak untuk menulis fanfic yang baru. Itu, Ini kena baru. Kalau jalan ceritanya sama, comfirm pembaca sekalian akan boring. BORING~ Aku? Dah siap dah. Foreword, Character... semuanya check. Sekarang ini tengah buat untuk chapter 4. Agak susahlah jugak sebab fanfic asal yang aku buat nie dalam bahasa melayu so, aku kena translate ke bahasa inggeris (which I have to do it). Nak cerita apa tajuk fanfic aku? Siapa character dalam fanfic aku? Macam mana jalan cerita fanfic aku? Well, it can't be surprise if I tell here right? So, do visit here, comment to improve my language or my stroy and subscribe it if you want too but the most important, read!

MY FANFIC

\ ( ^ o ^ ) / Annyeong....

Labels: , , , ,