" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
:: XOXO ::
written by lauryn at Thursday 10 October 2013| 0 Comments |


What a day today T^T ( I'm died in front of my laptop now because of Kris' wink >,<)

Annyeong \ ( ^ 0 ^ ) / 
 What's up everyone? Ape khabar hari? Confirm korang excited sekolah pagi tadikan. Yelah sekolah selepas cuti 'bersempena' PMR tuh + hantar semua buku teks XD Aku pun. Tak dapat dinafikan lagi. Okay, hari ini kat sekolah aku, semua budak From 3 kena hantar buku teks. Perasaan excited ada, happy ada, semua ada tapi satu nie je, aku pergi kat kantin sekolah (tempat budak Form 3 berkumpul)... hampir semua kekawan aku check diaorang punya kertas PMR ; Sejarah, Geografi, Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu senang kata semua sekali. Aku apa lagi pekakkan telinga & tumpukan perhatian kat tempat lain. Tipukan lah kalau aku actually 'tertengok' jawapan tuh. Aku pasrah je lah kat situ. By the way, aku rasa tak sangka pulak yang kawan aku seorang ni dapat markah BM 1 dia lower daripada aku >< (22/40)

Selepas tuh, budak-budak Form 3 kena duduk pulak kat kelas masing-masing. Naik geramlah jugak sebab dah penat-penat aku angkut buku teks aku yang beratnya macam angkut beras 10 kg tuh (Okay, melebih-lebih pulak =P) Aku duduk je lah kat kelas aku yang tersayang tuh. Berchating-chating dengan kekawan, cakap fasal histerialah, itulah, inilah dan banyaklah. Lah kuasa 3 kat situ >< Tunggu - tunggu dan tunggu... Finally, nama aku kena panggil. Dah siap-siap semua tuh (korang tahu-tahu jelah kan) loceng rehat berbunyi. I'm happy to announce that I'm the first one get out from my class >< Hehehe. Aku berjalan straight ke bilik SPBT, hantar terus ke kantin. Beli makanan (kalau tak beli, tengahhari nanti mampus -,-') dan jumpa dengan member-member K-POP.

Dah bersembang fasal K-POP, semua member buat rombongan ke dewan sekolah yang ke dua untuk sesi program seterusnya. Seriously, I'm tired sebab tadi angkut 'beras 10 kg' ke sana ke mari. Muscle-muscle ni semuanya naik. Sampai je kat dewan tuh, terus rembat kerusi-kerusi yang kosong dan duduk. Agak panaslah jugak kat dewan tuh... maybe sebab kitaorang duduk kat paling tepi kot. Lepas tuh, ada ceramah fasal Kolej Vokasional (which aku rasa macam nak pergi tapi tak nak. Bengong kan ><) dengan perkhemahan ke Taman Negara Endau-Rompin dan blah blah blah. Boring~ (menguap kejap) Lepas habis semua program, kitaorang kena bahagikan kumpulan untuk pertandingan esok. Team Bola Sepak for lelaki & Team Bola Jaring for perempuan. Firstly aku cakap,

"AKU NAK JADI SUPPORTER JE"

Hahaha, jadi cheerleader nampak yer nie. Damn! Walau apapun, aku rasa bertanggungjawab jugaklah sebab aku tak nak masuk apa-apa so, aku bagi kekawan aku sokongan yang luar biasa *-* Balik besok confirm, tekak aku sakit + suara aku tak ada. Ehmm, nampaknya entry aku sudah sampai ke penghujungnya. Cukup-cukuplah tangan aku ni menari-nari kat keyboard ni dan aku terpaksa hentikan. Anyway,

I hope all my friends including out there who take PMR exam will succeed in the future.

 \ ( ^ 0 ^ ) /  :: Annyeong ::

Labels: , , , ,