" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Awesome ! We Won~!
written by lauryn at Friday 11 October 2013| 0 Comments |


Oh Yeah! Go Chen Go Kyungsoo. Apa yang Chanyeol cakap tuh? Curious.. Luhan pulak act cute kat belakang. Tak pasal-pasal kepala Kris jugak ikut sama  >< Yang lain ....

Annyeong \ ( ^ o ^ ) /
What's up again? Entry ini adalah entry kali ke-2 aku post untuk hari ni. Patutnya entry ni aku buat semalam tapi tak senpat sebab time tuh tengah buat fanfic (for the first time) dan stalker aku punya bias >< Stalker-stalker bias memang tak boleh ditinggalkan terutama sekali EXO... LOL... Korang pun sama kan. Sekarang ni pun busy sikit sebab nak edit sikit blog aku ni + sambung balik fanfic aku yang tak siap tuh. Malam nanti lah. Kalau nak baca fanfic aku, bolehlah pergi ke sidebar aku tuh. Aku dah letak, pandai-pandailah korang cari sendiri... (Tengah promote fanfic =3)

Anyway, semalam memang hari paling best buat aku (TOP 50) Hahaha. Just kidding. Semalam memang best giler kat sekolah aku. Well, kitaorang dah habis PMR so, tak ada benda nak buat. Cikgu schedule budak-budak Form 3 dengan bermacam-macam aktiviti. Salah satunya  is bola sepak (boy) & netball (girl). Hah, aktiviti untuk semalam punya. Memang thumbs up! Lepas rehat dengan kekawan, aku pergi padang nak tengok netball. So far, netball was amazing compare to the football. Kekawan aku ( 3 SM 2) pergi berlatih untuk perlawanan netball. Aku? Pandai main tapi aku rasa macam malas je time tuh so, aku jadi 'cheerleader' je lah kat tepi padang, menjerit bagai histeria kat situ. Selepas 2 jam tengok kekawan main netball, finally 3 SM 2 sampai ke final. 3 SM 2 versus 3 SM 1. Goal 1, okay... Goal 2, gembira... Goal 3, melompat-lompat... Goal 4, .... menjerit bagai HISTERIA! Sampai kawan aku (3 SM 1) yang seorang ni tak nak mengaku yang aku ni kawan dia =,=' K bengang kejap lol.

3 SM 2 MENANG!!! 3 SM 1 SEDIH??? Oh tidak, perlawanan ni friendly so, menang kalah adat permainan. Diaorang dah berusaha bersungguh-sungguh sampai ada yang kakinya cramp + pening-pening. Well, korang pergi tak makan KFC (hanya 3 SM 1 sahaja yang tahu) ?? Erti kata lain, semalam memang syok sangat T^T... By the way, sampai sini je lah aku nak post. Malas nak tulis entry panjang-panjang =3

\ ( ^ o ^ ) / Annyeong..

Labels: , , ,