" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
W E L L , , , ,
written by lauryn at Saturday 9 November 2013| 0 Comments |



Geez~ I really love them ^^ 

Annyeong \ ( ^ O ^ ) /
 What's up ? ada sesiapa yang lupa kat aku tak ? mahu tak mahu aku nak publish entry yang baru kat dalam blog kesayangan aku nie . mann~ seriously , aku rasa macam nak je delete blog nie sebab aku memang tak boleh nak membahagikan masa aku dengan social networks zaman sekarang. berlambak - lambak . fangirling kat twitter lagi . tuh memang tak boleh nak diabaikan lagi lah . dah jadi teman setia pada yang satu okay~ cewahh ayat jiwang giteww >,<

hahaha , tetibe je gelak sew seorang . actually , nie first time aku update blog aku tengah malam . maklumlah , budak dah habis PMR . siang malam 24/7 menghadap laptop je sampaikan mak aku membebel kat aku

" dua puluh empat jam kau menghadap laptop tuh . bil elektrik pon dah naik"

boleh lagi aku memekak-kan telinga aku dengan mendengar lagu - lagu kat iTunes . tuh lah rutin harian aku buat masa nie . oppss , bukan buat masa nie je but untuk selama - lamanya . tak mungkin ? sekarang nie pon aku pikir, kalau aku asyik dokk dengar lagu je , memang boring lah hidup aku kan . seriously , ada certain - certain moment je aku tak akan dengar lagu even kalau aku nak dengar lagu - lagu sekarang , aku akan dengar lagu - lagu lama . lupakan melody dan lirik lagu - lagu terbaru sekarang . 

even now , aku tengah men-downloading lagu - lagu baru . Miss A , B1A4 , JIN , VIXX and so on . buat masa nie aku tak download lagi lagu Taeyang yang baru tuh (Ringga Lingga) yer ke nie lagu baru dia ? untuk pengetahuan korang sume , aku tak beberapa minat sangat dengan artis - artis YG . sorry kepada peminat Big Bang , 2ne1 , Lee Hi etc . aku rasa macam aku dengan YG tak kamcing . macam air dengan minyak . tak boleh disatukan . fesyen diaorang terlalu over sangat . aku tak suka >,< sebab aku jenis biar simple janji macam cool cantik  gitew . 

one more thing , lagu JIN .  dude~ aku bagi tahu korang , walaupun korang dah tahu , suara dia memang sedap dokk . seriously , sudah berkali - kali aku asyik repeat je lagu dia tuh (Gone) mv ? memang tak payah nak diterang-kan lagi . menangis dokk . macam korang ? hahaha , menangis dia tuh boleh dikata-kan satu baldi penuh . okay tak kelakar pon . firstly bila aku dapat tahu yang actor dan actress yang leading mv tuh , aku rasa macam nak flip je barang - barang yang ada kat depan mata aku . Xiumin dengan Yoo whatever it is . aku tak kenal dan aku tak akan kenal dia walaupun suatu hari nanti aku akan kenal dia jugak . dia memang untung giler . umur setahun muda daripada aku memang waving white flag lah dekat depan dia . sigh . jauh kot jarak umur dia denga Xiumin . aku takut dia stealing hati Xiumin TT^TT act , cinta tak kenal umur right ? 

anyway , aku cuma nak mengistiharkan bahawa aku adalah salah seorang peminat JIN . tepuk tangan sikit . okay tak ada yang layan . cakap dengan dinding je aku nie . do i care ? hahaha . dan aku update blog aku nie pun seorang diri . gelap gelita . family sume dah tidur . geez~ teringat pulak pasal The Conjuring . act , aku ingatkan movie tuh seram tapi ... dah lah tuh . siapa nak baca entry aku malam - malam buta nie kan . mata nie pon dah mintak untuk ditutupkan . badan pon dah rasa lenguh - lenguh sebab dokk menghadap laptop je . bye ~

p.s : jangan lupa untuk vote EXO okay #EMAzing EXO dan untuk fanfic aku pulak chapter ke - empat akan aku mula tulis . tak tahu bila so harap korang tunggu dengan sabar okay ~ btw, gambar BTS kat atas tuh , tak ada kena  - mengena pon dengan entry aku pagi nie . aku just letak sebab diaorang too cute ^^

Annyeong \ ( ^ O ^ ) /
[ SATURDAY ]
[ 12:45 AM ]