" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Hurt My Day
written by lauryn at Sunday 10 November 2013| 2 Comments |



why now ? 

Annyeong \ ( ^ O ^ ) /
What's up ? entry untuk hari nie ^^ hooraiii actually , aku sebenarnya nak buat dua entry untuk hari nie . alah macam minggu - minggu lepas , tapi tak kesampai-an . sigh . idea - idea okai , datang berlimpah - limpah . kalau idea tuh di-ibaratkan macam hujan , memang hujan tak henti - henti . boleh bawak banjir satu bandar . hahaha . tulis macam nak mintak jadi je . harap - harap tak . hari nie memang tak tahu kenapa dengan kelapa aku nie . nak kat sakit memang sakit giker tahap gampang . aku update blog nie pon sebab aku rasa bosan . mood aku memang tak okai macam dulu . parah . nak dengar lagu pon macam nak tak nak je .  geez ~


pagi tadi . . . . . 

kalau tak silap aku lah kan sebab-nya aku memang tak tengok jam . sepintas lalu je . tak tahu lah betul ke tak . i think around  4 to 5 AM , aku rasa macam ade benda je masuk dalam telinga aku . apa lagi memang terus bangun and then korek telinga . bila tidur balik , benda tuh dah tak effect dah . apa lagi sleep lah .aishh , tak kesampai-an nak mimpi pasal Kris .__.

pukul 7 lebih , aku bangun disebab-kan oleh adik aku . tengok tv volume-nya macam dia dengan jarak tv tuh berbatu - batu . what the fadaqq . untuk pengetahuan korang sume , aku tidur di ruang tamu sebab sekarang nie aku rajin tengok tv sampai larut malam . nak tengok running man pon salah satu sebab aku tidur lewat bangun tengah hari . act , kalau cuti sekolah aku memang aku bangun time nak dekat tengah hari . sekolah ? sebab aku budak yang baik dan rajin . 갸갸갸갸갸갹갸 aku memang suka tengok movie kecuali horror movie .  ada satu hari tuh aku tertengok The Conjuring a.k.a Thedeu Canjoring by EXO >,< damn ! diaorang seriously kena belajar english from Kris walaupun Kris' english language tak sehebat aku . okai aku buat kelakar . tetibe . act , aku tak tengok habis pun The Conjuring time malam tuh sebab yang ada aku dengan laptop . pakai headphone . gelap gelita pulak tuh . mengigil . lah - lah tak tengok . esok-nya baru aku tengok sampai habis >,<

bermula lah kelapa aku sakit macam orang tengah cucuk kepala aku pakai jarum . ewww . sakit tuh . sampai mak aku suruh telan 2 panadol . nasib baik panadol . kalau jenis yang cecair tuh , aku rasa memang tak kot sebab aku memang tak suka ubat - ubat yang jenis cecair - cair nie . aghh . baik aku makan bawang yang paling aku tak suka daripada minum ubat yang boleh membuatkan aku muntah . sigh . dah makan panadol , aku terus bukak laptop . check twitter aku . penuh dengan #EMAzing EXO . yang bashing EXO pon ada . orang retweet okai ~ so aku pon biar je lah kat situ. seriously aku memang dah tak ada mood nak vote EXO walaupun aku nie EXOstan . semalam memang bukan main lah aku ber-fangirling - fangirling kat twitter tapi hari nie tak . aku just retweet dan ada lah 4 or 5 tweet untuk vote EXO . baru je tadi aku vote .




petang tuh boleh lah kurang sikit tapi still ada lagi kesakitan-nya . sigh . and then , untuk mengelakkan aku bukak twitter , aku download mv Jin ( Gone ) . internet aku nie memang aslkdjhldgh sikit . kalau time aku tengah loading twitter aku dan dalam masa yang sama aku tengah download sesuatu mv , time tuh lah failed . macam gampang je kan . so , aku tutup twitter terus download mv Jin walaupun mv nie dah lama keluar . lama ker ? sambil tengah download mv tuh , ada jugaklah masa layan Barefoots Friends , Mamma Mia dengan 2 Days 1 Night . ㅋㅋㅋ aku memang suka tengok ex-bias aku dalam Barefoots Friends . siapa ? confirm lah Kim Hyun Joong . siapa tak kenal dia kan kecuali yang tak minat k-pop . aku memang suka dia since BOF . sekarang nie dia dah matang lah katakan . matang lah sangat . still ada lagi sifat kebudak - budakkan dia dalam Barefoots Friends tuh ;___; lepas tuh tengok muka Joowon 호호호 meet my bias ^^ antara sebab dia jadi bias aku ialah aku suka tengok pipi dia . plus dia memang comel bila dia ketawa . aigoo ~ boleh melting wei ~ acting dia pulak memang jjang !

malam nie , aku terus terfikir nak update blog . so nie lah result nya . layan twitter sikit dan lebih ke blog aku . sempat jugak lah baca blog Eijat Abdullah tuh petang tadi . blog dia memang best . aku memang salute dekat dia . kalau esok aku ada masa free , tak layan twitter memang aku akan baca entries dia yang lama - lama . a.k.a aku nie stalker sambilan dia . then , tengok mv Jin . memang nak TT^TT time Xiumin pengsan atau mati ? aku rasa mati kot dan time dia kena heret dengan pakcik - pakcik bodyguard tuh . geez ~ kalau boleh nak menangis okai tapi sebab satu family ada dekat ruang tamu so tak jadi . dan tak perlulah aku cerita mv Jin okai ~ nanti entry aku jadi macam esei pulak . kelapa aku ? tak sakit macam pagi tadi .boleh dikatakan okai lah dan sekarang nie aku tengah dokk menunggu Running Man sekarang nie . EXO ada kot . menunggu nak tengok muka derp masing - masing . tapi sedih jugaklah sebab bias aku yang ketiga tak ada . sedih betul . time EXO dekat Running Man , time tuh lah nak pergi Law Of Jungle . well , apa boleh buatkan . perkara dah terjadi . tak perlulah kita mengunkit - unkit lagi . cewahh ayat . mintak pelempang . sepak pon ada .

okai lah korang . panjang jugak entry aku hari nie . kalah esei BI dengan BM aku >,< stop sampai sini je lah . kalau aku ada masa dengan idea nak cerita korang , aku akan update blog kesayangan aku nie . kalau tak ada , maknanya idea aku tak ada buat masa nie . bye ~

Annyeong \ ( ^ O ^ ) /


Blogger forkpoppers said...

Running man exo bila keluar? Kat internet

 
Blogger Lauren Kim said...

dh keluar dh ^^ just mintak kat pakcik google, try first. kalau kat tv, awal bulan disember akn keluar ^^

 

Post a Comment