" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Lately (Part 3) ...
written by lauryn at Friday 25 October 2013| 0 Comments |


TAORIS Forever ^ w ^
Annyeong \ ( ^ o ^ ) /
What's up?? Yeah~~ Akhirnya tiba untuk entry yang last dalam tajuk Lately. Actually nak buat benda alah ini semalam, tapi entry yang sebulum tuh pun aku rasa macam teragak-agak jer nak siap kan malam tuh.But, tak per lah... demi reader - reader yang setia pada blog aku ini so, aku siapkan malam tuh jugak. Siap jer update blog semalam terus off laptop, tengok cerita Phineas & Ferb and then tidur (zzzZZZ) . Ingatkan nak masukkan Kris dalam mimpi tapi tak boleh sebab penat sangat so tidur mati lah jawab nyerr. 

*BEBERAPA HARI YANG LEPAS*

Okay, aku nak bawak korang semua ke hari - hari yang lepas dengan menggunakan mesin 'time travel' + bantuan Tao sekali. Tak lawak pun. Still tak boleh nak lupakan pertemuan 'cinta pandang pertama' aku dengan Kris + Tao. Puiihh. Hari tuh, actually nak mimpi fasal Tao... result?? Jadi tapi kejap sajer. Lepas tuh Kris pulak datang. Aisshh, kacau daun betul > < Aku pegang pipi lembut Kris. Lembut ke ? Aku back hug Kris and Kris pulak back hug aku macam dalam cerita That Winter The Wind Blows... Goshh~ Kalaulah benda yang aku mimpi tuh betul, alangkah bahagianya hidup aku *_* Tapi nak buat macam mana kan, mimpi hanya barang (?) mainan sahaja. Do I care ? Yang penting moment aku dengan Kris tuh lah moment paling bahagia sekali *cuteface* #StillTypicalKpoppers (?) Ada ke hastag macam nie? LOL

*BACK TO OUR REAL STORY* 

Sesiapa yang dah baca entry yang lepas, maybe akan paham apa yang aku akan tulis dalam entry nie. Kalau tak, aku jamin yang muka korang akan jadi blur.. blurrrr~~ Lepas aktiviti Kemahiran Hidup ingatkan boleh rehat - rehat sebab memang penat menunggu kari ayam tuh siap. Habis makan kari ayam dengan nasi berahi (still tak tahu macam mana nak eja nya. memang patut aku kena masuk tadika semula =P) yang nak kata sedap tak jugak, nak kata tak sedap, boleh lah 50/50 ^^ Perut aku memang dah penuh dah. Tak boleh nak sumbat lagi. Totally full.



Dah siap kemas, aku dengan Miss L (Infinite!~~~!!!) decide nak duduk jer kat kantin sekolah sebelum loceng tamat sekolah berbunyi. Kitaorang duduk jer lah kat kantin tuh. Duduk bersembang kejap jer lepas tuh moment of silence sebab semua orang dah penat. Nak balik rumah cepat. Aku pulak cuci mata ; pandangan sekeliling sekejap. Tengok ramai orang maybe cikgu kot sebab SPM dah nak bermula. Bak kata orang puteh " around the corner"... Hah, macam tuh lah. Ingatkan berbelas orang jer tapi .... berpuluh. Nak pandang muka seorang - seorang macam singa pun ada. Eghh, serammm. 

Okay, semua orang dah balik rumah. Tinggal aku seorang dengan member - member lain. Kena tunggu trak sampai kat sekolah. Kalau menunggu trak memang berzaman. Zman batu!!! Kalau cakap dekat pakcik driver tuh pukul 1.30 ptg, pukul 2.30 baru sampai. I mean What the fvcking you do at that time??! Well, inilah lumrah kalau jadi anak askar. Ishh Ishh Ishhh. Kitaorang apa lagi, tunggu jer lah macam tunggu ayam menetas telur emas.  Ada ker? 

Well, time tuh memang kena balik cepat sebab ada jamuan makan PKBM pukul 3. Memang kena cepat~~!~~ Perasaan aku time trak tuh datang macam nak letupkan jer trak dengan pakcik driver tuh pakai bom atom. Balik jer kat rumah, terus tukar baju yang dah berbau ayam. Sempat jugak tengok TL dengan me2day... itu pun sekejap jer and then, terus pergi. Lepas tuh kena tunggu pulak minah - minah : Miss 3A bersiap bagai nak kahwin tuh. Hon berkali - kali pun tak keluar - keluar jugak. Aku rasa telinga - telinga jiran sebelah memang dapat kanseer pekak punyer. Mahu jer flip trak yang memekak dekat tepi jalan. Jawap nyer, memang lambat sampai kat jamuan tuh. Mahu tak mahu kena tebalkan muka time nak masuk bilik BIO (tempat jamuan diadakan). Jamuan? mestilah makan kan? Ehhmm, nak buat macam mana... Kena makan jugak lah. Orang tua - tua cakap kita kena menghargai orang. Eh? Sejak bila pulak orang tua - tua cakap macam tuh? LOL. Balik jer rumah, perut memang  full tahap gaban. Tahap kritikal. Tahap why so serious? Okay, tak lawak pun.

Ehmmm, nak cerita apa lagi eh? Aku rasa cukuplah untuk entry nie. Dah macam essay dah aku tengok entry aku nie. dah 2 jam aku menghadap blog aku nie. Memang payah -,-' Anyway, I think I better stop here. Korang pun mesti dah boring dengan aku kan... Boring? Do I care.... //kidding//

Annyeong \ ( ^ o ^ ) /

T H E  E N D . . . .

Labels: , ,