" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

hometutorial















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Blessing Someone.
written by lauryn at Wednesday 6 November 2013| 0 Comments |


3 cutie :3 Dragon a.k.a my hubby >,<, Baozi and Lulu ^^


Annyeong \ ( ^ O ^ ) /
What's up guys? Lama tak ber-jumpa di-sini . Rindu korang ewww Dah berhabuk - habuk tahap 92831039074382 ㅋㅋㅋㅋ Sekarang nie aku tengah busy sangat... Busy ? Aku memang dah habis dengan PMR . Totally awesome daebak cool ! Well , now aku tengah busy dengan fanfic , fangirling dekat twitter sampai blog kesayangan aku nie di-pinggir-kan. Kesian ㅠㅠ ~ Beside , aku sebenar-nya nak post banyak entry , idea dah men-curah-curah macam hujan kat dalam otak tapi tak tahu macam mane nak tulis . Dammit !

Bulan nie memang bulan paling best untuk aku . Even bulan paling TOP untuk kpoppers . Why? First, banyak idolss sambut birthday diaorang. Second , EXO SHOWTIME !!!! Dekat twitter memang tak payah cakap . Penuh~ I repeat P E N U H ! Memang tak sabar nak tengok EXO SHOWTIME Yeepyy~ I wonder kalau closet Tao cukup untuk simpan gucci - gucci dia ... Aku rase boleh bukak Tao's Gucci Store kat sana . Okai Lauryn tak funny pon . Puihh -,-' Actully aku sebenar-nya nak tengok muka my Dragon je awww . Confirm , mealting hati aku kalau tengok dia kat exo showtime tuh . Plus , semalam dengar cerite kat twitter diaorang sekarang nie tengah shoot exo showtime ~~~ Kris dengan patung wolf >< *screaming* My dragon semalam nampak cute ㅎㅎㅎ 

Then , semalam hari jadi Dragon . Habis - habisan aku wish untuk dia walaupun dia tak tahu yang aku wish birthday dia ㅠㅠ :: #KriscassoDay + #DuizhangKrisDay :: Do i care ? Bertuah betul dapat anak macam Dragon sebab hari tuh aku tengok pic dia dengan mak dia ... Aku  tengok macam girlfriend boyfriend dohh . Sama tinggi . Mak tinggi Dragon pun tinggi . Satu family tinggi . Tak boleh imagine kalau aku berdiri sebelah dia . Tengkuk aku confirm sakit sebab asyik dokk pandang dia jer . Boleh pulak aku berdiri sebelah dia >< ? Manalah tahu kan , someday aku boleh berdiri sebelah dia ... Bak kate pepatah owang puteh , Nobody knows what future is  aghh jiwang-nya .




Dear Mr . Kris Wu Yi Fan , 

I guess I need to write this in English isn't it ? Well, firstly Happy birthday of course . Even though I know it's too late . May GOD bless you and your family . Your members too . Sorry , I miss that . You're getting older and older now ㅋㅋㅋ You're my favorite member in EXO beside Tao and Chanyeol . The reasons why I like you are because ... I know this might be joking for you but I like you because you're ... tall ㅋㅋㅋ Actually , I just want to say that keep working hard because 千里之行﹐始於足下。Take care of your members well and good luck ^^ 안녕 ~ *bow*

That's all . Annyeong \ ( ^ O ^ ) /


Labels: , ,